piątek, 19 października 2012

POzdróffffffka

Nigdy nie zapomne tego co mi zrobiłeś zraniłes:(To naparwde boli:(Zrnaienie kogos bliskiego i to w czułe miejsce<SERDucho>.KUba naprwde nie sądziłam że tak zorbisz:(:(.Weicie co mi pomaga jedyna piosenka ktora spiewa Gosia Andrzejkiewicz Pozwól Żyć jest super i bardziej pomudza do łez:((
Czy jedna pomyłka może tak bolec??KAżdy mowi ze może ale zawsze jaks ei coś działo na drugi dizeń było dobrze:(A etraz Wali się wszytsko:(:(


POzdróffffffka dla:Igusi,Tynki,Kaorlinki,Gosi,Ad  zie,Dimkowi,Karmelce,Pitowi,Temu kto mnie zranił:(:(,Matiemu,Piterowi,Patry  cjii,KAsiuni,Anecie,Kaorlinie K.,Marcinkowi,Cinkowi,Pawełkowi nie martw się ułoży sie:],MAdzi,Kasi,Edycie,Oli,Ewlin  ie,Koce,Ksysiowi,Pieci,Miśkowi,Bub  kowi,Julicie,Narze,Kindzi,Monicce,  Gabi,Kasiunii,

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII  IIIIIIII



MMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOO  OOJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEMMMMMMMMMUUU  UUUUUUUUU





EEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMIIIIMMM  MMMMENNNNNNNNNNNOOOOOOOOWWWWWWWWII  IIIIIIIIIIIIIII

KIeDyS JuZ WsPoMniAlAm O MOIcH KOcHaNiuTTkIcH PRzYaCiLkACh KtOrE ZAwSzE PoCIeSzAjA i sA pRzY mNIe:)DziEkI niM wSZysTkO JeSt sUpEr :) POwIeM WaM Co zAwSzE RoBIa moJe pRzyJAcIoLkI
:
iZi-OnA ZaWsZE JeST PrZy MniE wE sMutKu I SzcZeScIu
GoSiA-PoCIESzAmY sIe NaWzAjEjEm ONa MnIe a jA Ja
KRoLcIa -OnA ZAwSzE uMiE MniE dOpROwAdZiC MnIe dO PoRzAdKu
mArTyNa -OnA jEsT OD KLuCeNIa SiE (iScIaGaNiA oDeMnIe RoZnYcH RzEcZy;pp)
AdA-OnA PoCiEsZa mNiE MOwIac SlOwA kToRYmI ja PoCiEszAm innyCh
Dominisia-ONa uMiE MnIe wYciAgnAc Z gLEbOkiEgO doLka JaGby BYLa LiNa kTOra PomaGa
Ostatnią moaja Przyjaciolekczka jest ktos kto umie wszytko ceniam ja bardzo i kocham to moja Mamusia ona robi wsyztsko co każda z dziewczyn wymienionech wyjżej:):)


Pozdro wsyztkim a najbardziej gorące cieplutkie i milutkie pozdro mojej Mamusi=]=]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz