czwartek, 25 października 2012

Dół przez chłopaka

Mam dół przez chłopaka

Dawno nie pisałam jakos czasu mało mam dolki przez chłopaka :(Ale mam andziej że bedzie dobrze Czasem mysle ze ejstem zerem ale to i dobrze Bo Z Zer składają Sie MIliony:)Wiktor mnie rzucił a teraz to nie ma sensu :(ALe ciesze się tym że jestem sama bo moge poskakac z radosci
z kumpelkami popodrywac chlopakow itd:)
  Ludzie sorki zę o was Zapomniałam Ale Jakoś Nie Miałam:(I Wogule Te | :(Chyba Jestem optymistką(od jakiegos czasu). Nie znoszę pesymistycznego podejścia. Wiekszość moich kolezanek i kolegów jak zapytam ich co słychać mówią "lipa" albo inne odpowiedzi ktore oznaczają zdołowanie. A ja sie cieszę każdą chwilą. Bardzo imponuje mi wesołe podejście do życia. Umiejętność złagodzenia sytuacji.To Głupie Na Moje Oko:)
Ludzie dorośli zapominają o tym jak to jest być dzieckiem. Przejmujemy się wtedy każdą drobnostką dopuki o niej nie zapomnimy. Np bardzo chcemy zeby tato nam kupil cukierki i strasznie płączemy dopuki nie spotykamy kolezanki na ulicy i widzimy ze ona sie usmiecha wiec przestajemy płakac i zaczynamy sami sie usmiechac:)) To był przykład malutkich dzieci... W okresie dorastania tez mozemy dostrzec coś takiego: przejmujemy się byle sytuacjami i najczęściej dołujemy a potem przypominamy sobie o niej i nie mozemy uwieżyć ze to było dla nas wtedy takie okropne. Targają nami uczucia... Czy to jest złe? nie, to jest piękne....:(Wiecie Czasem Sobie Myśle że skasuje Tego BLoga Bo jest beznadziejny ale chyba tego nie zorbie bo bez niego byłabym nikim do kawdratu:(Może choć troszeczke was obchdozi:(CO JA CZUJE:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz