poniedziałek, 1 października 2012

Moje kochane koleżanki

Od jakiegoś czzasu przyjaźnie się z moją kochaną Pinka i Natalka....Są bardzo fajne ale Iga ma pretensje że z nimi chodzę, chcę zrobić tak by Iga nie była zazdrosna i chcę przyjaźnić się z Paulinka i Natalka:):)A jak chcę Ige ze sobą zabrać to ona mówi -Nie potzrebuje i nie chcę z nimi chodzić bo ich nie znam---Jezu co ona ma do nich po prostu bardzo je lubie zaakceptowały mnie a ja ich.......A Iga nie chce ich zaakceptować ...jej problem:(:(Dziś mam ochotkę się z nimi spotkać u mnie:)8i zaprosiłam też Ige a ona mówi abym się nie wysilała bo i tak ona nie przyjdzie:(:(
Raz bywa dobrze, ale czasem też źle!!:(Czemu tak wychodzi,że wszystko się musi walić???Nierozumiem sama siebie:(:(Nic mi nie wychodzi, a jak już wyjdzie to z pomocoł kogos bliskiego!!!!Ostatnio nie moge sie pozbierac po wszystkim czemu przydręcza mnie wszystko?? Co robie takiego złego że nic mi nie wychodzi???Jako jedyną osobą dla której na mnie zależy jest Kamilka<Karmelka>.Ona zawsze pocieszy umie wyplątac mnie z każdej sytułacji!!!!I za to jej dziękuje!!:):) Wiecie co dziękuje wam wszytstkim a najbardziej tym co mi pomagają!!!bo dla mnei każdy ejst potrzeny!!!!!!Gorzej ja dla nich.Pewnie mnie nie potrzebują:(:(.Moje dzisiejsze motto brzmi:Mam Złamane Serduszko Nie Mam Już Po Co Życ!!!A teraz Pozdro:
DlA SuPeR CoLeGi dImKa,DlA PiNkI nAtAlCi IzI WY ZAWSZE ZE MNA!!!dLA AgI Ty tO MaSz pOmYsŁy, DlA KuBuSiA,DlA MiSiA,DlA PiTa,dLa nArY,dLa DaWiDa,dLa rObErTa;D;D.dLa arTeXai wSzYsTkIm WoKoL moJegO sMtKOwAbnEgO SwIaTa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz